Malaysia diserang sebelum Paris

aku respect rakyat malaysia yang perihatin isu dunia. bila negara lain kena serang, terus guna hashtag #prayforparis #savegasa #syriaunderattack dan banyak lagi.

tapi aku dok perhati Malaysia dah lama kena serang, korang rilek je. masih enjoy macam biasa.

ehh… Malaysia kena serang ke? tak perasan pun.

korang yang tak perasan korang tengah kena serang tu yang dok sibuk beli tiket konsert k-pop.

korang yang tak perasan korang kena serang tu yang vape on rokok on

korang yang tak perasan korang tengah kena serang tu yang korang sibuk sembang kencang tak fikir hari mendatang.

Malaysia dah lama dah kena serang. merdeka tahun 1957 tu merdeka atas kertas je.

malaysia terus kena serang.

serangan pemikiran

serangan TPPA

serangan hendonisma

serangan vape

tak sedar lagi Malaysia kena serang???

ye…. Malaysia kena serang

takkan lah aku nak tipu benda serius macam ni

jadi, korang nak buat apa?

biar redha pasrah dan berserah Malaysia kena serang?

kalau korang tak sayang diri korang, tolonglah sayang anak cucu cicit waris korang

takkan korang kat syurga nanti, korang nak main hai hai bai bai dengan anak cucu cicit korang yang ada dalam neraka.

ye lah, koran punya pasal tak jaga negara, ana cucu cicit korang yang merana.

takut nanti mereka tak sempat belajar bab bab agama sebab kita diserang untuk cintakan dunia.

malaysia sedang diserang dan serangannya sangat dahsyat sampai korang tak mampu nak lawan.

mudah-mudahhan Allah memberekan hidayah kepada sesiapa yang sedar untuk menyedarkan orang lain.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: